În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
SC Galeria Kiliman SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 14 zile calendaristice, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email: galeriakiliman@gmail.com sau la numarul de telefon: 0720834782.
Condițiile de returnare a produselor noastre:
- Produsul nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de uzura, sa fie în aceeași stare în care a fost primit.
- Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
- Pentru orice detalii privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic.
Procedura de denunțare și retur:
- Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 3 modalitati:
- la adresa de email iulian.sirbu@kiliman.ro
- la numarul de telefon 0720834782.
- prin poștă/curier la adresa: Galeria Kiliman – Str. Preot Nicolau Ilie 49, com. Plosca, cod 147265, jud. Teleorman.
- Returnarea se face prin trimiterea produselor in maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii pe adresa: Kiliman Gallery – Str. Preot Nicolau Ilie 49, com. Plosca, cod 147265, jud. Teleorman.
- In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii;
- Puteți folosi formularul de retragere de mai jos (nu este obligatoriu);
- Suma platită inițial va fi rambursată integral, în 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare;
- Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către dumneavoastră;
SC Galeria Kiliman SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin înțelegere între cele două părți. În acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care vă vom răspunde în maxim 2 zile calendaristice: galeriakiliman@gmail.com.
În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă, se vor aplica prevederile legale existente în România.
Model de retragere,
pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă
doriţi să vă retrageţi din contract.
– Către SC Galeria Kiliman SRL, Str. Preot Nicolau Ilie nr. 49, com. Plosca, cod 147265, jud. Teleorman :
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la
retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea
următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul
în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.