Întrebări frecvente
Modalitățile de plată sunt:
- plată prin ramburs, în numerar (veți plăti când ajunge curierul la dvs);
- plată cu cardul (înainte de finalizarea comenzii, veți fi redirecționat pe platforma securizată Stripe unde veți putea face plata cu cardul);
- plată prin transfer bancar (după finalizarea comenzii, puteți transfera contravaloarea comenzii în contul firmei SC Galeria Kiliman SRL, iar după ce trimiteți dovada de plată pe e-mailul galeriakiliman [at] gmail.com , comanda dvs. va fi procesată);
Coletele se livrează doar prin intermediul serviciilor de curierat Fan Courier / Sameday / DHL (pentru expeditii internationale), la adresa menționată în comandă.
Da, bineînțeles! Ne diferențiem de ceilalți comercianți prin faptul ca expediem colete internationale, in toate tarile in care acest serviciu ne este oferit de DHL si Posta Romana. In cazul in care tara in care locuiți nu este deservita de aceste doua companii, vom caută o modalitate alternativa de livrare a produsului (de ex., la adresa unui prieten / membru de familie care vi-l poate aduce personal). Țineți cont ca oficiul vamal de unde ridicați coletul va poate cere plata taxelor vamale de import. Plata acestor taxe cade in sarcina dvs.
În general, coletele pleacă din sediul nostru în cel mai scurt timp posibil, însă există probabilitatea ca acestea să întârzie din varii motive (ca de exemplu, dar fără a se limita la: condiții meteo nefavorabile, perioade aglomerate, evenimente neprevăzute, conflicte armate). După trimiterea coletului veți primi pe e-mail numărul dvs de AWB și site-ul unde veți putea verifica statusul comenzii sau ne puteți suna la +40 720 834 782 pentru a verifica statusul comenzii.
În general coletul se livrează în 24-48h în cazul comenzilor plasate de luni până joi până în ora 14:00, iar cele plasate de vineri, sâmbătă și duminică, vor fi livrate începând cu ziua de luni.
În România, costul transportului este de
- 30 de lei pentru comenzile până în 300 de lei și cu greutatea de până în 10 kg; gratuit pentru comenzile de peste 300 de lei și cu greutatea de până în 10 kg în rețeaua Fan Curier, Cargus, Sameday (indiferent dacă este la adresă sau la locker)
- Dacă coletul are peste 10 kg, prețul transportului va fi afișat în pagina de check-out, înainte de plată.
Desigur. Produsele pot fi returnate în decurs de 14 zile, costul returului fiind suportat de către client, iar după verificarea produselor (să fie in aceeasi stare în care au fost livrate), în decurs de 14 zile vom trimite contravaloarea comenzii prin transfer bancar în contul clientului. Dacă produsele prezinte semne de uzură și se găsesc în imposibilitatea de a fi revândute, contravaloarea comenzii nu va fi transferată , iar pachetul va fi returnat către client.
Daca ambalajul coletului este distrus și/sau produsul este vizibil prin ambalaj, aveți dreptul de a refuza livrarea, menționând acest lucru curierului și anunțându-ne în cel mai scurt timp posibil (de preferat în aceeași zi) prin email sau telefon. Acceptarea de către dvs a unui colet livrat necorespunzător înseamnă că vă asumați reponsabilitatea pentru eventualitatea în care conținutul coletului este afectat și/sau distrus.
Pentru a vă modifica datele de livrare și facturare, intrați în „Contul meu”, logați-vă și intrați la secțiunea „Adrese” pentru a face modificările necesare. Bineînțeles, acest lucru se poate face doar până în momentul în care coletul a fost livrat de noi. Dacă a apărut o situație deosebită și nu mai puteți primi coletul la adresa specificată în comandă, vă rugăm să ne anunțați în timp util pentru a găsi o soluție pentru dvs.